Pages

13 Mayıs 2010 Perşembe

kaşıktan kukla çeşitleri

MALZEMELER Tahta kaşık Renkli keçe parçaları Pipo temizleme çubuğu ( tel de olabilir) Saçını yapmak için orlon Keçeli lakem Yapıştırıcı YAPILIŞI: Tahta kaşığa, kuklanın kolunu oluşturacak şekilde pipo temizleme çubuğunu sardım. ( sigara satan yerlerde bulunuyor, bulamazsaniz tel de tahta  kaşıklardan kukla yapılışı tahta  kaşıklardan kukla yapılışı Kıyafetini kesip üzerinde diktim.. tahta  kaşıklardan kukla yapılışı Saçı için bir kitabın etrafına 15-20 sıra ip sardım, ipi kesip ortasından bağladım. Kaşığa yapıştırdım. Sonra şekil verdim.Keçeli kalem kullanarak yüzünü çizdim sapkası için kuklanın başı ölçüsünde keçeden bir yuvarlak kestim, yuvarlağın çevresi uzunluğunda ince kenarlı bir dikdörtgen kesip yuvarlağın erafına diktim. tahta kaşıklardan kukla yapılışı tahta  kaşıklardan kukla yapılışı tahta  kaşıklardan kukla yapılışı

0 yorum:

Yorum Gönder